Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за трансплантация на мотор от Фиат Купе в 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане за трансплантация на мотор от Фиат Купе в 155

    Здравейте колеги,питането е следното:
    Може ли някои компетентен колега да ми изготви списък с необходимите части за трансплантация на 2.0 16в турбо мотор от fiat cupe в alfa romeo 155 2.0 16в.Говорим за пълен списък до гаичиците едва ли не.Моля негативните мнения да си ги спестите,и да говорим само по темата.Благодаря ви предварително.
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 00:22.
    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

  • #2
    напротив, трябва да чуеш само позитивни мнения.

    това е една "трансплантация" която може само да даде плюсове на една истинска алфа....аз също отдавна мисля за такова нещо.

    има няколко реализирани такива проекта но според мен колегата Бобо от Екстрим сервиз е твоя човек за информация

    (със сигурност ти трябва цяла кола донор от където да сваляш всичко необходимо, но те са много евтини в Англия предполагам знаеш - мотор, скорости, компютър, кабели, полуоски, генерация, радиатори и т.н.)
    Last edited by KirilSol; d.m.y г., 16:38.
    Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
    Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
    Lancia Ypsilon '02

    Comment


    • #3
      Имам нещо на предвид за донор,нов внос и работи прилично но заради това,че само гръм не го е удрял се надявам да ми го продадат на добра цена.
      Alfa's do't drop oil...they mark their territory

      Comment


      • #4
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=40391

        Можеш да прочетеш тази тема,ако разбира се вече не си го направил. Доколкото знам 145 и 155 са на платформата на Типо иначе казано кошовете трябва да са еднакви така че би трябвало да се получи и при теб тази трансплантация. Мисля че колегата пуснал неговата тема за проекта най добре може да ти каже за какво става въпрос. Дано съм бил полезен по някакъв начин. Успех.
        Ex: Alfa Romeo 33 Imola 1.4 8V '94
        Ex: Alfa Romeo 145 1.4 16V TS '97
        Ex: Аlfa Romeo 155 2.5 TD Sport '96
        sigpic

        Comment


        • #5
          Това е един интересен въпрос колега, на мен ми се върти един друг въпрос в главата - дали блоковете на 16кл туинспарк и на 16кл фиат/ланчиа двигател са еднакви, защото ако са: http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=17679
          Една темичка която нагледно показва как, хем си турбинираме колата, хем си запазваме регистрацията за пред кат и дори при минаване през каналите никой нищо неможе да каже.
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
            Това е един интересен въпрос колега, на мен ми се върти един друг въпрос в главата - дали блоковете на 16кл туинспарк и на 16кл фиат/ланчиа двигател са еднакви, защото ако са: http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=17679
            Една темичка която нагледно показва как, хем си турбинираме колата, хем си запазваме регистрацията за пред кат и дори при минаване през каналите никой нищо неможе да каже.
            Не са еднакви
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Тук в тоя форум все разбирчи,все всезнайковци ама като попиташ някои нещто конкретно или мълчи като п..ка или ти се прави на много голям тарикат.
              Моля модераторите да махнат темета ми.
              Last edited by juliano155; d.m.y г., 09:41.
              Alfa's do't drop oil...they mark their territory

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
                Тук в тоя форум все разбирчи,все всезнайковци ама като попиташ някои нещто конкретно или мълчи като п..ка или ти се прави на много голям тарикат.
                Моля модераторите да махнат темета ми.
                Баш така си е, а освен всезнайковците другата част са пълни хейтъри, които си мислят, че целия форум "работи" за тях

                На въпроса, който си задал никой не може да ти даде списъка, който искаш (още повече пък с "гаичиците", каквото и да означава това) - това не е точно стандартна процедура която се прави всеки ден в сервизите... Това, което всеки би ти казал е, че за да стане най-добре и без нерви, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ти трябва цялата кола, която ще е донор за мотора, за да си сваляш всичко друго, което не ти пасва... А най-вероятно има части, които трябва да ги търсиш от трета и четвърта кола, които нямат нищо общо с първите две.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                  Баш така си е, а освен всезнайковците другата част са пълни хейтъри, които си мислят, че целия форум "работи" за тях

                  На въпроса, който си задал никой не може да ти даде списъка, който искаш (още повече пък с "гаичиците", каквото и да означава това) - това не е точно стандартна процедура която се прави всеки ден в сервизите... Това, което всеки би ти казал е, че за да стане най-добре и без нерви, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ти трябва цялата кола, която ще е донор за мотора, за да си сваляш всичко друго, което не ти пасва... А най-вероятно има части, които трябва да ги търсиш от трета и четвърта кола, които нямат нищо общо с първите две.
                  То е ясно,че трудно точен списък може да се направи,но поне някои от всезнаиковците можеше да драсне някои ред.Но мерси нямам нужда повече.
                  Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
                    То е ясно,че трудно точен списък може да се направи,но поне някои от всезнаиковците можеше да драсне някои ред.Но мерси нямам нужда повече.
                    Виж са пич, такава транплантация да направиш ти трее всичко от купето без седалките и ламарините, така устроива ли те. В едно такова начинание главоблъсканицата е най- сложната част, дали някои ще седне да си губи времето да ти решава тоя казус. И в отговор на нападките ти към хората в този форум ще ти кажа така: тук всяка седмица има по-един турбо проект за 300+ коня, почва се едно чешене на клавиатури и т.н. и накрая я има 10 турбо Алфи в цела България я не. Почваш проекта, пускаш некви снимки и задаваш конкретни въпроси. Ако си достатъно възпитан, и не толко голем току виж па почват ти драскат по-някои ред хората които са правили това. Ай успех и дано не си поредната турбо лимонка
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Виж са пич, такава транплантация да направиш ти трее всичко от купето без седалките и ламарините, така устроива ли те. В едно такова начинание главоблъсканицата е най- сложната част, дали някои ще седне да си губи времето да ти решава тоя казус. И в отговор на нападките ти към хората в този форум ще ти кажа така: тук всяка седмица има по-един турбо проект за 300+ коня, почва се едно чешене на клавиатури и т.н. и накрая я има 10 турбо Алфи в цела България я не. Почваш проекта, пускаш некви снимки и задаваш конкретни въпроси. Ако си достатъно възпитан, и не толко голем току виж па почват ти драскат по-някои ред хората които са правили това. Ай успех и дано не си поредната турбо лимонка
                      Виж какво колега категорично стоя зад мнението си,че в форума е пълно с хеитъри и не напразно не съм седнал да напиша и ред тук щото още преди година 2-ма лаинари ме мотаха и правиха на клоун цял месец,когато имах спешна нужда от помощ.А иначе донор си имам вече и се продава за да не се тормозя излишно.Аиде успещен ден и всичко добро.
                      Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                      Comment


                      • #12
                        Личният ми съвет е направиш няколко пъти сметката си какво точно искаш, какво ЕВЕНТУАЛНО би поискал след като постигнеш вече първото, да намериш компромиса между изхарчени пари, похабено време и крайна цел, и чак тогава да почнеш нещата......
                        Казвам ти го като човек дето се е учил от грешките си, а казват че умния се учел от грешките на другите, и не било нужно сам да ги допуска......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Аз като собственик на кола след подобна трансплантация ще ти кажа какво ти трябва - ПАРИ!!!!

                          Ако имаш под 5000 лв не се захващай изобщо! Най-добре 10 000. Ама изобщо! Не, няма как да стане за по-малко. Не, бе, няма - казвам ти. От донора ти трябва - магаре, двигател, ЕКУ, окабеляване (частично), ходова част, окачване, скорости.... абе всичко от предното стъкло напред. Освен това ти трябав ФАКИР, който да ти върже и настрои всичко. Трябавт ти турбо пътища, скоби, радиатори.....

                          Пич, както си го замислил няма да стане. На мен ми трябваха донор (цял), 3 месеца, една торба пари и около 30 бележки с допълнителни части. Не става така - ей ти списък купувай. Сещаш ли се, че никой не знае кое е здраво и кое не е както по твоята кошница, така и по донора.
                          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                          Comment


                          • #14
                            Аз ще напиша по темата защото съм почнал подобна работа както колегата автор на темата ...

                            Първо и аз бях като теб, щях да го слагам в Алфата си (и моята е 2.0 16v). Обаче след дълги размисли, и правене на сметки, видях, че е грехота да си разваля изправната Алфа, която всичко по нея си работи и си има газ и всичко по нея е тип топ.

                            За това минах на вариант 2, и то да сложа мотора в друго купе ТИПО-платформа. За това купих едно цяло FAT BRAVO HGT с крив колянов вал! Сега тук ще ме питаш, защо? Ще ти отговоря ...
                            Слагайки такъв мотор, означава, че ще трябва да хвърлиш по него пари за ревизия. после пари и труд за монтаж. послед ЕДВА ЛИ ще му сложиш ГАЗ, а цените на бензина се покачват яко! и после имай в предвид, че подобни трансплантации никога не тръгват гладко от първия път. После пари за разработване на мотора. После ще искаш да му туриш един як ЧИП ... т.е пак пари ... и т.н и т.н
                            Колата ти никога няма да става за ежедневка! освен ако не те бърка цената на бензина. Плюс това подръжката става по-солидна и смените на масло ще стават все по-чести. И още куп други неща ...

                            Моя съвет (и аз само споделям с теб, това какво мисля аз, нямам за цел да ти "давам акъл") ...
                            Ако колата ти (Алфа 155) ти е в перфектно състояние (говорим за двигателя), не я барай! А си земи подобна кола на подобна ТИПО платформа и си я направи кола "4 FUN" !
                            Когато ти се карат километри за работа , караш Алфата, когато излизаш за кеф, караш другата кола. повярвай ми, като си направиш сметката, ЩЕ ТИ ИЗЛЕЗЕ ПО-ЕВТИНО! и то именно, че няма да въртиш така големи пробеги на ТУРБО мотора, и така подръжката му става на по-големи периоди от време.


                            КОЛКОТО ДО ВЪПРОСА КАКВО ЩЕ ТИ ТРЯБВА ...

                            отговора е кратък и ясен: "ВСИЧКО под капака на КУПЕ-то" !
                            Изреждам: Мотор, ск. кутия, жилата на ск. лост, тунела на ск. лост със самия лост, полуоски, шенкелите с главините, амортисьорите (по големи шенкели имат КУПЕ-то), желателно и РАДИАТОР-а , климатика го махаш от АЛФАта и слагаш тази от купето (не е същия като на КУПЕто като инсталация, а и на кола резачка не ти трябва климатик) , турбо пътища, кулъра (с поставката му), масления радиатор (с поставката му) , снопа с кабели на мотора (естествено с ECU-то) , и евентуално и бензиновата помпа от КУПЕ-то! за други работи не се сещам, може да има някой други дреболии, но това е общо взето.

                            Както сам виждаш, почти всичко под капака на КУПЕ-то ти трябва, като имаш в предвид, че преди да монтираш нещо, трябва си сигурен, че е в перфектно състояние, нима искаш след 10000 КМ да почваш да я ремонтираш?

                            Успех и пак ти казвам се замесли дали си струва да си бараш Алфата!

                            УСПЕХ!

                            Поздрави и дано съм бил полезен.
                            Last edited by Tonimir; d.m.y г., 18:01.

                            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                            AR 155 2.0 16v SUPER
                            Toyota Corolla 2014 S Premium
                            Moskvich 2140

                            Comment


                            • #15
                              В крайна сметка след като прочетох написаното в последното мнение, се чудя защо направо да не си купиш едно "купе" турбо и да си го ревизираш перфектно мотора с парите дето си готвил за трансплантацията...

                              Comment

                              Working...
                              X